Aluminiowy lift kit 30 mm przód + tył do Audi A6 C5 — szybki montaż, większy prześwit i ochrona podwozia

Lift zawieszenia Audi A6 C5 30 mm (przód i tył) z wykorzystaniem aluminiowych podkładek dystansowych to skuteczny sposób na zwiększenie prześwitu, lepsze kąty najazdu/zejścia oraz ochronę elementów podwozia. Zestaw montuje się nad górnymi mocowaniami kolumn/amortyzatorów, zachowując fabryczny komfort i bez ingerencji w konstrukcję auta.

Audi A6 C5 przed montażem lift kitu 30 mm — widok 1
PRZED (1/2): fabryczny prześwit Audi A6 C5.
Audi A6 C5 przed montażem — widok 2
PRZED (2/2): seryjna wysokość zawieszenia.
Audi A6 C5 po montażu aluminiowych podkładek 30 mm — efekt końcowy
PO: +30 mm na obu osiach — bardziej funkcjonalny prześwit i estetyczny „factory look”.

Jak przebiega montaż (skrót)

  1. Demontaż kół oraz odciążenie zawieszenia (podnośnik/podpory).
  2. Przód: montaż podkładek 30 mm nad górną czaszą kolumny (McPherson/wielowahacz), zastosowanie śrub o odpowiedniej klasie (np. 10.9) i zabezpieczenia gwintu.
  3. Tył: instalacja podkładek 30 mm przy górnych mocowaniach amortyzatora/sprężyny, kontrola przewodów i mocowań.
  4. Dokręcanie momentami zalecanymi przez producenta oraz ustawienie geometrii (zbieżność/pochylenie).

Korzyści z podniesienia o 30 mm

  • Zwiększenie prześwitu — łatwiejsze pokonywanie krawężników, ramp, kolein i dróg szutrowych.
  • Lepsza ochrona podwozia (osłony, układ wydechowy, elementy pomocnicze).
  • Bezpieczny zakres pracy zawieszenia i zachowany komfort jazdy na co dzień.
  • Estetyka — wyższa, bardziej proporcjonalna sylwetka auta.

Słowa kluczowe (SEO): Audi A6 C5 lift, lift zawieszenia Audi A6, aluminiowe podkładki dystansowe 30 mm, przód i tył, zestaw podwyższający zawieszenie, podkładki pod sprężyny, podkładki pod amortyzatory, zwiększenie prześwitu, dystanse zawieszenia, geometria po lifcie, A6 C5 1997–2004, Allroad look, ochrona podwozia, montaż lift kitu, śruby 10.9, SUV/off-road light, lift kit 30 mm, Audi A6 C5 podwyższenie, quattro, wielowahacz.